Warning: include(../header.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 21 Warning: include(../header.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 21 Warning: include(): Failed opening '../header.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php53/lib/php:/storage/content/06/1010106/pear/php') in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 21
Warning: include(../politiskeprogrammer.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 28 Warning: include(../politiskeprogrammer.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 28 Warning: include(): Failed opening '../politiskeprogrammer.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php53/lib/php:/storage/content/06/1010106/pear/php') in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 28

Tonny Nielsen

Tak for tilliden

Af Tonny Nielsen, by- og regionsrådskandidat, CenterPartiet
Jeg vil gerne bringe en stor tak til dig, som ligesom mange andre valgte at stemme på CenterPartiet og på mig som kandidat i den forgangne valgkamp. Det vidner om stor tillid til os, at du har valgt at placere din stemme netop hos os.
Vi er jo kun et 10 måneder gammelt parti og dermed startet fra NUL i denne valgkamp - uden det store kendskab i befolkningen, uden midler at føre valgkamp for osv. Vi fik alligevel 600 stemmer - deriblandt din - det er vi meget stolte af.
At så mange anerkender vores arbejde og de politiske idéer vi står for, er vi meget beærede over, og det giver os yderligere kampgejst. Vi vil vise dig, at vi er din tillid værdig.
Du må vurdere os i de næste 4 år.
Jeg garanterer, at CenterPartiet ikke er en døgnflue. Selvom vi ikke fik den store indflydelse vil vi tage arbejdshandskerne på. Vi ved, det er et langt sejt træk, der skal tages, og det er vi klar til at tage. Vi vil kæmpe videre og på bedste vis søge indflydelse.
Vi har allerede fået flere medlemmer, og til næste valg er vi helt anderledes stillet allerede fra udgangspunktet. Der har vi en større organisation i ryggen, flere midler at føre valgkamp for, vælgerne kender nu til os, og vi er en masse erfaringer rigere og fuld af gå-på-mod og optimisme.
Tusind tak for din stemme - Du får meget mere at se og høre til CenterPartiet i fremtiden.
Du er naturligvis meget velkommen til at kontakt mig.

Warning: include(../kontaktboks.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 77 Warning: include(../kontaktboks.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 77 Warning: include(): Failed opening '../kontaktboks.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php53/lib/php:/storage/content/06/1010106/pear/php') in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 77 Warning: include(../indmeldelse.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 80 Warning: include(../indmeldelse.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 80 Warning: include(): Failed opening '../indmeldelse.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php53/lib/php:/storage/content/06/1010106/pear/php') in /storage/content/06/1010106/mariagerfjord.centerpartiet.dk/public_html/nyhed_tak_for_tilliden.php on line 80